Zamislite parfemsku kuću koja ne priznaje granice. Niti geografske, niti kreativne. Kuću u kojoj se oud ne koristi kao dominanta, nego kao tajanstveni most koji povezuje naizgled nespojive sastojke u olfaktivnu poeziju. Ako volite parfeme koji nadilaze trendove i koji se ponašaju kao likovni radovi – dobro došli u svijet The House of Oud.

OUD kao “Our Unique Devotion”

Iako ime brenda na prvu asocira na dominantnu istočnjačku notu – oud – THoO (skraćeno od The House of Oud) zapravo govori o posvećenosti. Osnovali su ga parfumer Andrea Casotti i proizvođač ouda Mohammed Abu Nashi, spajajući zapadnu kreativnost i istočnjačku baštinu. I da, oud se i dalje koristi – ali nikad kao glavna zvijezda, već kao tajna arhitektonska sila koja drži cijelu mirisnu kompoziciju na okupu.

Ručno oslikane bočice kao mali mirisni portreti

Jedna od najprepoznatljivijih osobina THoO parfema su njihove bočice. Svaka izgleda kao mali umjetnički predmet – ručno oslikana, neponovljiva, inspirirana prirodom, kulturom i dragocjenim kamenjem. Mat finiš, baršunasti dodir i boje koje ponekad pucačkim efektom podsjete na keramiku – sve to čini pakiranje jednako spektakularnim kao i ono što se nalazi unutra.

 

Mirisne kolekcije koje pričaju priče

Klem Garden Collection – vrt osjetila

Mirisi kao što su Almond Harmony i Cypress Shade vode vas kroz četiri godišnja doba arapskog svijeta. Almond Harmony, primjerice, nudi nevjerojatnu kombinaciju badema, narančinog cvijeta i ouda – iskustvo koje istovremeno umiruje i uzbuđuje.

Royal Stones Collection – kraljevski dragulji u bočici

Ova kolekcija slavi britansku kraljevsku povijest kroz olfaktivne dragulje poput Emerald Green i White Pearl. Inspirirani stvarnim kraljevskim nakitom, ovi mirisi kombiniraju sofisticirane note citrusa, cvijeća i mošusa – idealni za one koji parfem nose kao svoju osobnu krunu.

THoO Collection – suvremena parfemska umjetnost

Ovdje ulazimo u pravu kreativnu eksploziju: parfemi poput Live in Colours, The TimeUp to the Moon progovaraju o slobodi izražavanja, introspekciji i radosti postojanja. Svaki od njih osmišljen je kao osobna emocija pretočena u miris.

Crazy Collection – kada je parfem statement

Kolekcija Crazy ide korak dalje – koristi začinske, gurmanske i konceptualne sastojke poput ruža za usne, wasabija ili viskija, i stvara mirise koji su sve samo ne obični. Ako želite parfem koji miriši kao doživljaj – isprobajte BonBon Pop ili Guilty Crush.

NOVO: L’EXPLICITE – mirisna provokacija s daškom banane

Najnovija mirisna kreacija iz radionice THoO pomiče sve granice parfemske norme. Ekscentričan, zavodljiv i zabavno nepredvidljiv, L’EXPLICITE donosi eksploziju neočekivanih nota:

  • Početak donosi iskričavu svježinu limunove kore i egzotičnu eleganciju ylang-ylanga.
  • U središtu mirisa – potpuni preokret: banana bread! Da, onaj topli, zanosni miris svježe pečenog kruha od banane, zavodljiv i poznat.
  • Slijedi još jedan gurmanski twist – kremasti peanut butter, koji mirisu daje puninu, toplinu i neodoljivu mekoću.

Bočica zamotana u novinski papir aludira na zaštićeno voće, simbol zabranjenog užitka – jer banana ovdje nije samo sastojak, već prava mirisna protagonistica. THoO je ovom kreacijom dokazao da zna spajati prepoznatljivost brenda s nepredvidivošću parfemske avangarde.

L’EXPLICITE nije miris za svakoga – ali će ga obožavati svi koji znaju uživati u mirisnim iznenađenjima. I da, ova banana se nosi s ponosom.

Zašto odabrati THoO?

Ako ste osoba koja:

  • ne voli nositi parfeme koje svi već znaju
  • voli umjetnost, simboliku i storytelling
  • cijeni ručni rad i luksuz bez klišeja
  • traži parfem s karakterom koji se razvija, iznenađuje i ostavlja dojam

onda je The House of Oud vaš savršen izbor.

The House of Oud stvara parfeme koji se ne nose samo na koži, već i u stavu. Od filozofije brenda, preko dizajna bočica, do kompozicija koje zauvijek ostaju u sjećanju – ovo su mirisi koji pričaju priču. A s L’EXPLICITE, ta priča postaje i malo provokativnija, zabavnija – i neopisivo zavodljiva.